Missing emails in AJAX interface

Post feedback about our hosted demo or your local install. Tell us what you love and/or what you’d like to see added in the future.
Post Reply
zuser123
Posts: 1
Joined: Mon Jun 18, 2018 4:27 pm

Missing emails in AJAX interface

Post by zuser123 »

One of our users just noticed that they were missing emails in the webmail interface that showed up on their phone (using ZxMobile).

Further investigation showed the email was in the mail store and showed up when using the standard webmail interface or when searching in the ajax interface, but it just didn't show up in the Ajax Inbox while it was marked as Unread. If it was read, it would show up in the Ajax Inbox.

There doesn't seem to be any special about the two emails we've identified as not showing up.

We recently upgraded from 8.7 to 8.8 but don't know if this was a factor since there is a thread from v8.7 with the same problem ( viewtopic.php?t=62024 ).

Any ideas?
JF26
Posts: 2
Joined: Sun Jul 08, 2018 4:02 pm

Re: Missing emails in AJAX interface

Post by JF26 »

Bonsoir.

J'ai exactement le même problème avec mon Webmail de l'opérateur " FREE " .

Quelle est la solution ?

Merci par avance.

JF 26
phoenix
Ambassador
Ambassador
Posts: 27272
Joined: Fri Sep 12, 2014 9:56 pm
Location: Liverpool, England

Re: Missing emails in AJAX interface

Post by phoenix »

JF26 wrote:Bonsoir.

J'ai exactement le même problème avec mon Webmail de l'opérateur " FREE " .

Quelle est la solution ?

Merci par avance.

JF 26
Salut

Il est nécessaire pour vous de contacter Free.fr pour une résolution (ou l'un des forums tels que http://aduf.org), malheureusement, nous ne sommes pas autorisés à offrir toute aide via ces forums.
Regards

Bill

Rspamd: A high performance spamassassin replacement

Per ardua ad astra
JF26
Posts: 2
Joined: Sun Jul 08, 2018 4:02 pm

Re: Missing emails in AJAX interface

Post by JF26 »

Bonsoir BILL et merci pour votre réponse rapide.

Je vais contacter FREE pour connaitre leur position.

Cordiales salutations.

JM 26
phoenix
Ambassador
Ambassador
Posts: 27272
Joined: Fri Sep 12, 2014 9:56 pm
Location: Liverpool, England

Re: Missing emails in AJAX interface

Post by phoenix »

Bonsoir

Nous avons eu des gens post sur ces forums à d'autres moments avec des problèmes de leur courrier. Bien que j'ai dit de les contacter, je pense que vous pouvez obtenir une meilleure réponse sur le Forum aduf, vous trouverez des employés de Free.fr et beaucoup d'utilisateurs qui peuvent vous donner des conseils. Je vis en France et Free.fr est aussi mon FAI. Bonne chance. :)
Regards

Bill

Rspamd: A high performance spamassassin replacement

Per ardua ad astra
Post Reply